تصویر ثابت

یعنــی میــشود...
ılı اُتـآقـِِـ تــََنهـ♡ـآیـے وَِ آرامـِِشـ ılı
☂ゃاینـــجا اتاقــــ تنهایے آرامشــــ منـ(ــ تـاجر غـم)ـــــ اَستـــــــゃ☂

 

 
 

نظرات شما عزیزان:

بی نام
ساعت21:15---7 آذر 1393
خیای سخته به خاطر کسی که دوستش داری همه چیزو از سر راهت خط بزنی بعد میفهمی خودت تو لیستی بودی که اون به خاطر یکی دیگه خط زده . افسوس

DUYĞU
ساعت22:17---6 آذر 1393
در روزگاری که خنده ی مردم از زمین خوردن توست،
پس برخیز تا چنین مردمی بگریند ...


DUYĞU
ساعت22:44---4 آذر 1393


قدر آدمهایی که دوستتان دارند را ؛

بیشتر از چیزهایی که دوستشان دارید بدانید ..


DUYĞU
ساعت22:44---4 آذر 1393
دوست من

هیچ گاه دلت را به روزگار مسپار، که دریایی از نا امیدی است ،

دلت را به خدا بسپار که دریایی از امید است....

دلت پرامید ....


DUYĞU
ساعت19:14---1 آذر 1393
گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!
ببرم بخوابانمش!
لحاف را بکشم رویش!
دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!
حتی برایش لالایی بخوانم،
وسط گریه هایش بگویم:
غصه نخور خودم جان!
درست می شود!درست می شود!
اگر هم نشد به جهنم...
تمام می شود...
بالاخره تمام می شود...!!!


DUYĞU
ساعت21:59---29 آبان 1393
معلمم گفت : زندگی را تعریف کن...

گفتم : زندگی تعریف کردنی نیست .

ناراحت شد و نمره ام را صفر داد .

سالها بعد او را دیدم که پیر شده بود و عصا بدست راه می رفت .

جلو رفتم و گفتم : سلام استاد، زندگی را تعریف کن ...

آرام خندید و گفت :

نمره ات بیست ... زندگی را باید زیست ...!!


نگار
ساعت17:34---25 آبان 1393
همه چی عالیس ممنون ک اسممو کنار اسماتون نوشتی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

24 / 8برچسب:, | 13:6 | (¯´*•.¸♥️بََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََََچِِِِِِِـِہ ڪََرَج♥️¸.•*´¯)‌ |

تصویر ثابت

تصویر ثابت